خودمو خودت

تو که نیستی نمی بینی

دارم این گوشه می پوسم

چشمامو می بندمو قاب عکس تو می بوسم

خوابی و خبر نداری

که دارم من من می میرم

جای دستای قشنگت دستای خاک ومی گیرم

خاطرات تو هنوزم می یاره غم تو دل من

رفتی وتنهام گذاشتی منو با یه آسمون غم

دل تنها وغریبم داره این گوشه می میره

ولی باز وقت مردن باز سراغتو می گیره

تو که نیستی نمی بینی دارم این گوشه می پوسم

چشمامو می بندمو قاب عکستو می بوسم

خوابی وخبر نداری

که دارم من من می میرم

جای دستای قشنگت دستای خاک ومی گیرم

اگه هنوزم نشستم

پای عهدهایی که بستم

واسه اینه عاشقم من

چشم به راه تو نشستم

راحت و آروم خوابیدی

بی خبر از مردن من

تو که نیستی نمی بینی

دارم این گوشه می پوسم

چشمامو می بندمو

قاب عکس تو می بوسم

خوابی وخبر نداری فردا شب تنها ترینی

چشماتو وا میکنی و چشم بستمو

می بینی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 10 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 11:4 توسط وصال| |


Power By: LoxBlog.Com